alternative tango

Neo-tango este alcătuit din doua genuri de muzica Tango-Fusion şi "alternative" tango.

Tango-Fusion combina ritmurile şi instrumentatia tradiţionala de tango cu alte tradiţii muzicale, şi instrumente electronice contemporane.
(artisti reprezentativi: Gotan Project, Bajofondo Tango Club, Carlos Libedinsky)

Tango alternativ este o muzica din alte traditii - “non-tango” pe care unii dansatori au găsi interesant a se misca in pasi de tango argentinian.

Pentru ca este la alegerea fiecaruia a cataloga o melodie ca fiind Tango Alternativ, e destul de dificil sa dau exemple de formatii / artisti, care se ocupa exclusiv de acest gen de muzica. Am gasit totusi cateva clipuri (cam de proasta calitate ce-i drept...) zic eu reprezentative pentru acest gen de “non-tango”.

Dans pe melodia "Give Me A Reason To Love You" - Portishead -



pentru o calitate mai buna a sunetului, click pe clipul de mai jos


un alt exemplu...

Pentru o calitate mai buna a sunetului .... trebuie sa identificati melodia... eu nu am reusit .... Oricum indrazneata incercare, pe aceasta melodie destul de violenta ... zic eu .....groh groh groh :D

Tango-Fusion pe data viitoare.

0 comentarii: