TANGO FUSION - influente jazz

Juan Carlos Caceres - un tango cu influiente de jazz, muzica de cabaret, club şi muzica de teatru.

"Mi trabajo de investigación radica profundamente en mi patrimonio cultural. Tengo una fascnicación extrema por la vitalidad de la cultura popular argentina que se expresa a través del renacimiento de las fiestas callejeras, por fuera de la cultura institucionalista" (JC Caceres)

"Munca mea de cercetare se bazeaza pe patrimoniul meu cultural. Sunt profund fascinat de vitalitatea culturii populare argentiniene ce se exprima prin renasterea petrecerilor in strada, in afara culturii institutionaliste" (JC Caceres) - [traducere ... sotia mea Andreea :D]





Discografie
Toca Tango - 2001
Tango Negro – 1998
Live à la Chapelle - 1997
Intimo - 1996
Sudacas - 1994
Solo - 1993

Lucrează în prezent la un nou proiect electro-jazz-tango.

0 comentarii: